Aktualizováno: 19. 8. 2025

Vrácení plateb za neúspěšné objednávky v e-shopu Lítačka

Header.png

U některých objednávek dlouhodobých kupónů proběhla platba, ale kupon se neaktivoval. Peníze vracíme automaticky zpět a kupón si můžete jednoduše zakoupit znovu.

Vážení cestující,

v období 13. – 14. 8. 2025 došlo k technickému výpadku našeho e-shopu PID Lítačka. Kvůli této chybě se u některých objednávek dlouhodobých kupónů strhla platba, ale kupón se v systému neaktivoval a není tedy platný.

Pokud jste si v tomto období pořizovali dlouhodobý kupón, prosíme, zkontrolujte si jeho platnost.

Pro zákazníky, kterých se situace týká:

  • Všechny platby za neúspěšné objednávky vám automaticky vrátíme zpět na účet, ze kterého byly uhrazeny. Jakmile platbu odešleme, dorazí vám potvrzovací email.
  • Pokud dlouhodobý kupón stále potřebujete, proveďte znovu nový nákup.
  • Nemusíte podávat reklamaci ani nás kontaktovat, o vrácení se staráme my.

Omlouváme se za nepříjemnosti, které vám tato situace mohla způsobit, a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

Děkujeme, že s námi cestujete.

Tým PID Lítačka